Dijital Reklam

Dijital Reklam

Bizce, Dijital Pazarlama ve Performans E-Ticaretin kalbidir. O atmazsa bütün yapı durur. Fazla atarsa da az atarsa da sorun yaratır. Çok hassas ve kararında yönetilmesi gereken yerdir burası. Ne vücudu yoracak kadar fazla yüklenilmeli ne de vücudun ihtiyacını karşılamayacak şekilde yönetilmeli. Bu danışmanlığın içeriğince aklınıza gelen ve gelmeyen tüm dijital reklamcılık kanallarının yönetimi mevcuttur. Örneğin; Google reklamları, Facebook reklamları, Instagram reklamları, Youtube reklamları, Onedio reklamları, Görüntülü Reklamcılık, Yeniden Pazarlama, Criteo, sociomantic, Maillin, Sms reklamcılığı gibi…

Tüm bu reklamcılık silahlarını biz yönetiyoruz, sizinle ortak bütçelerde karar kılıp, strateji departmanından gelecek hedef doğru planlama yapılıyor ve taaruza geçiyoruz. Dijital reklamları yönetirken dikkat edilmesi gereken birinci kural hesapların markaya ait olması ve markanın ödeme yöntemleri ile işin yürütülmesi. Bir çok ajans var ki reklam ödemelerini ayrı bir panelden size gösterip kendine ödeme yapılmasını sağlıyor fakat sizin o panelde gördüğünüz reklamlar aslında çoğu zaman gerçeği yansıtmıyor. Örneğin size 50.000 TL reklam harcandığını gösteriyor ancak gerçek panelde 5.000 TL harcama yapıyor ve size 50.000 TL fatura keserek gerçekte olmayan bir reklam bedelini sizden tahsil ediyor. Bunu her bu yöntemi kullanan ajans yapıyor demek doğru değil, kesinlikle kendi panelini kullanan tüm ajanslar bunu uygulamıyorlar ancak bu yönetim şekli içinde her zaman bir kuşkuyu barındırıyor. 112dijital olarak biz sizin tüm reklamlarınızı sırtlanarak, sizin kendi reklam hesabınız üzerinden yani direk Google, Facebook panelleri üzerinden, direk sizin kredi kartınızla veya sanal kartınızla ödeme yaptırarak süreci yönetiyoruz. Yani hangi mecrada ne harcandı hem mecranın panelinden istediğiniz zaman görebiliyor hem bankanızdan kontrol edebiliyorsunuz.

Ödeme yöntemini netleştirdikten sonra ikinci kural tüm reklam kanallarının senkron yönetilmesi. Bu iş bir takım oyundur. Google olmazsa Facebook yalnız kalır, Instagram olmazsa Google yalnız kalır ve hiçbiri tam performansını ortaya koyamaz. Peki hangi mecra ne kadar verimli veya hangisine ne kadar yatırım yapılmalı? Bu da bizim işimiz

Web Tasarım

Sanatsal çizgilere sahip, özgün ve teknik altyapısı güçl..

Dijital Reklam

Bizce, Dijital Pazarlama ve Performans E-Ticaretin kalbidir. O atmazsa bütün ..

Seo (Arama Motoru Optimizasyonu)

Projelerin geliştirilme aşamasında, temel ve modern seo kurallarını dikkate alıyo..

Yazılım Danışmanlığı

E-Ticarette paket yazılım, özel yazılım, ihracat için E-Ticaret paketle..

Marka ve Pazarlama

Slogan ve motto kullanımı, hedef kitle analizi, doğru marka dili seçimi ve uy..

Grafik Tasarım

E-Ticaret dijital bir dünyadır. Dijital dünyada satmak istediğiniz ür&..